” ΑΛΛΟΥ Τ’ ΟΡΩΜΑΝ ΚΙ ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΘΑΜΑΝ ” των Θ.ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ – Θ. ΚΡΙΕΖΗ
” ΕΚΑΕΝ Η ΚΑΡΔΙΑ Μ’ ” της ΑΝΝΑΣ ΒΑΦΕΙΑΔΟΥ
” ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΜΑΡΤΥΣ ” και ” Η ΥΠΟΔΟΧΗ ” Σκέτς του Γ. ΛΑΜΨΙΔΗ
ΠΟΝΤΙΑΚΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ απο τους : Ν. ΣΠΑΝΙΔΗΣ , Μ. ΑΡΑΒΟΠΟΥΛΟΣ , Ολ. ΜΑΥΡΟΚΕΦΑΛΙΔΟΥ
ΠΟΝΤΙΑΚΑ ΔΙΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΣΚΗΝΕΣ ΠΟΝΤΙΑΚΟΥ ΓΑΜΟΥ
ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΧΟΡΟΙ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ
” ΕΡΘΕΝ ΣΑ ΗΜΑΡΤΑ ” ή ” ΟΣΜΑΝ ΑΓΑΣ ” των Θ. ΚΡΙΕΖΗ – Χ. ΜΟΥΡΑΤΙΔΗ
” ΘΑ ΓΥΝΑΙΚΙΖΝΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΕΝ ” ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΗ ΗΘΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΤΟΥ Π.Κ.Ο. ΠΟΛΥ ΧΑΪΤΑ
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΗΘΩΝ ΚΑΙ ΕΘΙΜΩΝ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ
” Ο ΑΚΡΙΤΑΣ ” του ΞΕΝΟΦ. ΑΚΟΓΛΟΥ
” ΚΑΠΤΑΝ ΣΟΥΛΤΑΝΑ ” του ΒΑΣΙΛ. ΑΛΒΑΝΙΔΗ
” Ο ΛΑΖΑΡΑΓΑΣ ” του ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΦΩΤΙΑΔΗ
” ΟΛΑ ΕΠΟΙΚΕΝ Η ΠΑΛΑΣΑ ” του ΕΥΣΤ. ΕΥΣΤΑΘΙΑΔΗ
” ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΗΝ ΕΛΛΑΔΑΝ ” του Θ. ΚΑΝΟΝΙΔΗ
” ΣΑ ΚΡΥΑ ΤΗ ΛΟΥΤΡΟΥ ” του ΣΙΜΟΥ ΛΙΑΝΙΔΗ
” Τ’ ΑΓΑΠΣ ΤΟ ΤΡΑΓΩΔ ” σε Διασκευή Κ. ΚΑΛΛΙΔΗ και Σκηνοθεσία Θ.ΚΡΙΕΖΗ
” ΤΗ ΘΕΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ” του ΘΕΟΔ. ΚΑΜΕΝΙΔΗ
” ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟΝ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΝ ” του ΛΕΩΚΡΑΤΟΥΣ ΑΣΛΑΝΙΔΗ